Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Αγαπώ το σώμα μου όπως είναι τώρα και χάνω βάρος μετά.

Σήμερα θα ήθελα να θίξω ένα θέμα που τριγυρνάει για καιρό στο μυαλό μου. Σε αρκετές συνεδρίες που έχω στο γραφείο μου συνηθίζω να κάνω την εξής ερώτηση: «Σου αρέσει το σώμα σου;» και η απάντηση σπάνια είναι θετική. Οι περισσότερες γυναίκες αλλά και οι έφηβες είναι δυσαρεστημένες με το σώμα και την εμφάνιση τους. Μια απάντηση που πήρα πρόσφατα ήταν: «Άμα μου άρεσε το σώμα μου δε θα ήμουν εδώ».
Η επόμενη ερώτησή που θα κάνω συνήθως είναι
«Γιατί δε σου αρέσει το σώμα σου;» Η απάντηση έρχεται αμέσως χωρίς παύση. «έχω παχάκια, κιλά, κτλ». Η αμέσως επόμενη ερώτηση είναι
«Υπάρχει κάτι που να σου αρέσει στο σώμα σου;» συνήθως την ερώτηση αυτή ακολουθεί παύση…
«Για να σκεφτώ…. Εεεε…μμμμ…»
Και σήμερα μια κυρία το τοποθέτησε ως εξής: «Έχω περάσει τόσα χρόνια μισώντας τόσο πολύ το σώμα μου που δεν έχω σκεφτεί  αν μου αρέσει κάτι σε αυτό!»
Αυτό με έκανε να μπω σε σκέψεις σχετικά με το πώς μπορούμε να αγαπήσουμε το σώμα μας. Και σκέφτηκα να φτιάξω μια ιστοριούλα γι αυτό:


«Μια φορά και ένα καιρό ζούσε ένας αγρότης και είχε ένα ζευγάρι βόδια για να οργώνει τα χωράφια του. Το ένα βόδι ήταν κουτσό και το άλλο άρτιο. Ο αγρότης πίστευε ότι το κουτσό βόδι έφταιγε που καθυστερούσε το όργωμα και έτσι το χτύπαγε και το κατηγορούσε. Και όσο το χτύπαγε τόσο αργούσε το βόδι να προχωρήσει. Μια μέρα ο γείτονας του που έβλεπε τι συνέβαινε τόσο καιρό του ζήτησε να αγοράσει το κουτσό βόδι. Ο αγρότης δίχως σκέψη το πούλησε για να πάρει ένα καλό βόδι. Αφού πήρε το καλό βόδι το έβαλε μαζί με το άλλο άρτιο βόδι που είχε για να οργώσουν. Από τη βιασύνη του τα έβαζε να δουλέψουν περισσότερο και  στη μέση του οργώματος ψόφησαν και τα δύο του άρτια βόδια. Ο γείτονάς του είχε μόνο το κουτσό βόδι. Μόλις το αγόρασε του έδεσε το πόδι, το τάισε, το πότισε και το άφησε στο λιβάδι ελεύθερο να βόσκει και να ξεκουράζεται. Μετά από λίγες μέρες ο γείτονας πήγε ως συνήθως στο χωραφάκι του που ήταν μικρό και το όργωνε μόνος του και τι είδε; Ήταν το κουτσό βόδι που περιποιήθηκε και άφησε ελεύθερο, είχε οργώσει όλο του το χωράφι τραβώντας το άροτρο με το στόμα! Όταν έφτασε η ώρα της σοδειάς ήταν η καλύτερη του χωριού και αγοράστηκε στην τριπλάσια τιμή  σε σχέση με τις σοδειές των άλλων. Όλα αυτά χάρη στην αγάπη και αποδοχή που έδειξε σε ένα κουτσό βόδι.
Τέλος»
 Ελπίζω η παραπάνω ιστορία να φανεί χρήσιμη και κλείνοντας θα ήθελα να σας προτείνω μια άσκηση για να εξασκήσετε τον αυτοσεβασμό και την αγάπη για το σώμα:
Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο σημείο του σώματός σας που σας ενοχλεί περισσότερο (πχ κοιλιά, μηροι κτλ) και πείτε αν να μιλάτε σε ένα άλλο πρόσωπο: «Συγνώμη που σε κατέκρινα και σε πλήγωσα. Στο εξής θα σε φροντίζω. Σε αγαπώ και σε αποδέχομαι όπως είσαι τώρα. Ξέρω ότι θες και εσύ να βελτιωθείς και να αλλάξεις προς το καλύτερο. Είμαστε μαζί σε αυτή την προσπάθεια και υπόσχομαι να μη σε πληγώσω ποτέ ξανά»



Απολαύστε τον εαυτό σας !

Σοφία Μπάμπου 
Διατροφολόγος-Διαιτολόγος
Γρεβενά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου